Мултиезичен автоматичен превод на 104 езика

''С  БОЖИЯТА БЛАГОСЛОВИЯ НАПРЕД''

Радвайте се в Христа, защото голям е дарът,  който  получихме.

Бог Отец( ОТЦА ),  Направи голям  дар  на и към всички свои верни чада, давайки Своята  Благословия  на  всички Божи раби, които четът тези молитви  всеки  ден,  в продължение на  7дни.   За  една  година  можеме да получиме дар  до 52 Божи благословии, което важи  за  всички  Божи раби.Молитвите се  четът 7дни без прекъсване  сутрин  след сън и преди хранене за изпросване  и  получаване  на Божията  Благословия седем поредни дни, като можеме да започнеме  от сряда до  сряда  или  от друг ден но трябва  да са  седем  дни  последователни  без прекъсване. Изчитане  на  молитвите  в един  ден  седем пъти  не води до  Божията  Благословия, ако  имаме прекъснат  ден  без  тяхно  четене примерно  петия  ден,  следва  да започнем  отначало.До колко  Божи  Благословии  можеме  даполучиме  в  годината зависи от нас  самите,  ако  споменаваме и  наши  близки  до  3ма  човека,  ефекта  за  нас  от  молитвата е трижди  по силен, но  следва да знаем,  че  това  не  води  да получим 3  Божи Благословии.  Молитвите четени на гладно и след  сън укротяват  безпричинен  гняв,  крамоли,  скандали,  дават дълготърпение и дар  слово, изчистват ума от негативизъм, дават положителен блясък в очите,  сякаш сияем, като сме по полезни и за другите и за нас, а нашият ум е много по силен и работосопособен. Молитвите дават и благородство и увеличават нашия ум, като положителните ни качества  се  засилват. Дори да не просим Божия Благодат чрез Божия Благословия,  можеме преид вяажна среща или разговор, сутринта след ставане от сън да ги изчетем и ще останеме очаровани от тяхното мощно положително въздействие, което се изразява в това, че ще се представим в най - добрата си светлина и ще пожънем желания успех с много голяма вероятност, освен че и  нашите събеседници ще останат очаровани от нас, което ще е и в полза ако срещата е важно бизнес начинание или каквото и да е начинание, което е важно за нас.                          

 Бог да Благослови всички читатели на "КНИГОЦВЯТ". 

 

МОЛИТВИ КЪМ СВЕТИТЕ БЕЗПЛЪТНИ СИЛИ

ЗА ВСЕКИ ДЕН ОТ СЕДМИЦАТА

В неделя
Свети Архангеле Варахииле, който ни носиш благословение от Господа, благослови ме да положа добро начало, да поправя нехайния си живот и във всичко да изпълнявам волята на Господа Спасител във вечни векове. Амин

О, свети Небесни начала, молете Нашия Господ Иисус Христос да ни удостои да положим добро начало!



В понеделник
Свети Архангеле Божий Михаиле, прогони от мен с мълниеносния си меч лукавия дух, който ме изкушава. О, велики Архистратиже Божий Михаиле, победителю на демоните! Победи и съкруши всичките ми врагове, видими и невидими, и моли Господа Вседържителя да ме спаси и запази от скърби и всякакви болести, от смъртоносни рани и внезапна смърт, сега и във вечни векове. Амин.

О, свети шестокрили Серафими, възнесете благата си и силна молитва към Господа, да смекчи Господ грешните ни ожесточени сърца, да се научим да се уповаваме на Него, нашия Бог, и в добри и в лоши моменти, научете ни да прощаваме на онези, които ни обиждат, та дано и Господ да ни прости нашите съгрешения.


Във вторник
Свети Архангеле Гаврииле, който донесе на пречистата Дева неизречена радост от Небесата, изпълни с радост и веселие сърцето ми, преогорчено от гордостта.
О, велики Архангеле Божий Гаврииле, ти си благовестил на Пречистата Дева Мария зачатието на Божия Син. Възвести и на мен, грешния деня на смъртта ми и моли Господа за грешната ми душа, та да ми прости Господ всичките ми грехове.
О, велики Архангеле Гаврииле! Запази ме от всички беди и от тежки болести, сега и винаги и във вечни векове. Амин.


О, многоочити Херувими, погледнете безумието ми, изправете ума ми, обновете душата ми, да слезе върху мен, недостойния, небесната премъдрост, та да не съгрешавам с думите си, да обуздая езика си и всичко, което правя, да бъде за слава на Небесния Отец.


В сряда
О, велики Архангеле Божий Рафаиле, който си приел като дар от Бога да изцеляваш недъзите, изцели незарастващите рани на сърцето ми и болестите на тялото ми. О, велики Архангеле Божий Рафаиле, ти си пътеводител, лекар и целител, води ме по пътя на спасението и изцели всичките ми болести и недъзи, душевни и телесни; и заведи ме при Божия Престол, и моли милостивия Господ за грешната ми душа и да ме запази от всичките ми врагове и от зли човеци, и сега и навеки. Амин.


О, свети богоносни Престоли, научете ни на кротостта и смирението на Христос, нашия Владика, дарувайте ни истинско познаване на нашите немощи и на нищожеството ни, дарувайте ни победа в борбата с гордостта и тщеславието. Дарувайте ни простота, чисто око и смирено съзнание за себе си.



В четвъртък
Свети Архангеле Божий Урииле, който си озарен от Божествената Светлина и преизобилно си изпълнен с огъня на пламенната гореща любов, хвърли искра от своя огън в хладното ми сърце и озари тъмната ми душа със светлината си.
О, велики Архангеле Божий Урииле, ти си сияние на Божествения огън и просветител на помрачените от греховете им, просвети ума, сърцето и волята ми със силата на Светия Дух и ме настави в пътя на покаянието, и моли Господа Бога да ме избави от ада и от всичките ми врагове, видими и невидими, сега и винаги и във вечни векове. Амин.


О, свети Господства, винаги пребиваващи пред Небесния Отец, молете Иисуса Христа, нашия Спасител, да запечата с царствената Си сила немощите ни и да ни дарува благодат, да се очистим чрез тази благодат и да възрастваме чрез нея, да се изпълним с вяра, надежда и любов.



В петък
Свети Архангеле Божий Салатииле, който даваш молитва на молещия се, научи ме да се моля с молитва смирена, съкрушена, съсредоточена и умилена. О, велики Архангеле Божий Салатииле, ти молиш Бога за вярващите хора, моли Него, Всемилостивия, за мен, грешния-да ме избави от всички беди и скърби, от болести, внезапна смърт и вечни мъки и да ме удостои с Небесното Си царство с всички светии навеки. Амин.


О, свети Небесни Сили, молете нашия Господ да ни даде съзнание за нашата немощ, слабост и ограниченост, та винаги в нас да действа Божията благодат, в смъртния час ни изпратете благодат, от Бога дарувана, та да придобием милост от Господа на силите, на Него подобава хвала и поклонение.



В събота
Свети Архангеле Божий Иехудииле, неизменен помощниче на всички, които се подвизават по пътя Христов, събуди ме от тежката леност и ме укрепи в добрия подвиг. О, велики Архангеле Божий Иехудиле, ревностен защитниче на славата Божия, ти ни вдъхновяваш да прославяме Светата Троица, вдъхнови и мене, ленивия, да славя Отца и Сина и Светия Дух. Измоли от Господа Вседържителя да създаде в мене сърце чисто и правия дух да обнови в мене, и с властния Дух да ме утвърди да се покланям с дух и истина на Отца и Сина и Светия Дух, сега и всякога и във вечни векове. Амин.


О, свети Небесни Власти, молете за нас Небесния Отец, дарувайте ни мъдрост и разсъждение, та да различаваме помислите и с Иисусовата молитва да съкрушаваме всички дяволски помисли и с Вашето застъпничество да придобием ум чист, ясен, молитвен, сърце благо и воля, обърната към Господа.

Съдържание /Брой/Месец/Година/: